با سلام خدمت تمامی کسانی که از سایت ما دیدن میکنن امیدوارم از فایل ها و مطالبی ک میگذاریم خشنود و راضی باشین

محل لوگو

کسب و کار اینترنتی با سایت کلیکی


p><!--StartFragment

کسب درآمد از اینترنت با سایت های کلیکی

ptc مخفف کلمه paid to click به معنی پرداخت به ازای کلیک است و سایت کلیکی در حقیقت سایتی است که در قبال دریافت مبلغی مشخص از تبلیغ دهندگان، ضمانت می کند تعدادی بازدید (کاربر) را به سمت سایت تبلیغ دهنده هدایت نماید. بنابراین در این سایت ها، شما به عنوان کاربر عضو می شوید و در حقیقت مسئولیت انجام بازدید را برعهده می گیرید و به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات موجود انجام می دهید، مبلغی معین دریافت می نمایید.

کاربران سایت های کلیکی بدون پرداخت هیچ هزینه ای و در ازای کلیک بر روی تبلیغات، به کسب درآمد می پردازند. یعنی هر کاربر با صرف مدتی حدود ۱۰ دقیقه می تواند تبلیغاتی که برایش مشخص شده است را کلیک نماید و درصدی تعیین شده از بهای هر کلیک را به خود اختصاص دهد.

البته پر واضح است هنگامی که برای کاری تنها ۱۰ دقیقه زمان صرف می کنید نباید توقع معجزه داشته باشید و درآمدی فوق العاده را طلب کنید. اما اگر در سایت کلیکی معتبری عضو شوید که اسپانسر های زیادی دارد، با استفاده از تکنیک هایی که در میلیونر باش با آن ها آشنا خواهید شد، خواهید توانست بعد مدتی به درآمدی حدود ۱۰۰۰۰۰ تومان از هر سایت برسید. حال تصور کنید که در ۱۰ سایت کلیکی معتبر داخلی عضو بشوید، آنگاه درآمد شما به ازای روزی ۱ ساعت کار، معادل ۱۰۰۰۰۰۰ تومان خواهد بود، که با توجه به میزان فعالیت، درآمد قابل قبولی است.

نکاتی مهم برای کسب درآمد از اینترنت با سایت های کلیکی

  • مهم ترین استراتژی برای موفقیت در سایت های کلیکی معتبر ایرانی ، تمرکز بر روی گرفتن زیر مجموعه های مستقیم است. در این سایت ها، اگر فقط به کلیک کردن خود بر روی تبلیغات بسنده کنید هرگز به درآمد مطلوبی نخواهید رسید (نهایتا در حدود چند هزار تومان). در این سایت ها باید سعی کنید برای خود زیر مجموعه ی مستقیم جذب کنید، آنگاه به ازای کلیک هر زیر مجموعه بر روی تبلیغات، درصدی نیز به شما تعلق خواهد گرفت.
  • مدت زمان لازم برای رسیدن به درآمد مناسب از این روش حداقل ۸ ماه است و در طول این مدت باید همواره کلیک های خود را بزنید و تمام تلاش خود را برای جذب زیرمجموعه بکار ببندید.
  • در هر یک از سایت های کلیکی معتبر ایرانی ،بنرهایی برای جذب زیر مجموعه در پنل کاربران قرار داده شده است که مختص به هر کاربر است. با استفاده از این بنرها و تبلیغات متنی و قرار دادن آن ها در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی، وبلاگ و وب‌سایت می توانید به جذب زیر مجموعه مستقیم بپردازید.
  • هنگامی که فردی زیر مجموعه‌ی شما می شود، به ازای کلیک هایش هیچ مبلغی از درآمد او کسر نخواهد شد بلکه سهم شما از سود صاحب سایت، پرداخت خواهد شد که برای سایتش تبلیغ نموده اید و کاربر جدید جذب کرده اید.
  • در تمام سایت های کلیکی معتبر ایرانی ، شما تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری هستید. هر گونه تلاش برای ایجاد بیش از یک حساب به ختم همه آن ها منجر می گردد. همچنین فقط یک حساب در هر کامپیوتر برای دیدن تبلیغات مجاز است. اگر بیش از یک حساب در کامپیوتری، اقدام به مشاهده تبلیغات نماید، همه‌ی آن حساب ها برای همیشه مسدود خواهند شد.
  • یکی از سخت ترین مسائل مربوط به سایت های کلیکی، یافتن سایت های کلیکی معتبر است. در ایران بیش از صدها سایت کلیکی موجود است که ۹۹% آن‌ها اسکم (کلاهبردار) هستند. بنابراین در میلیونر باش، از بین صدها سایت ایرانی که در این زمینه فعالیت می کنند تنها سایت هایی معرفی می شوند که پرداختی های منظم دارند و اعتبار کافی را دارا می باشند.

در زیر بهترین و معتبرترین سایت کلیکی ایرانی را معرفی خواهیم نمود که با کلیک بر روی لینک های ذیل می توانید اقدام به ثبت نام و یا مطالعه آموزش مربوط به آن سیستم نمایید.

معتبرترین سایت کلیکی ایرانی

https://facenama.com/signup/r:1707344

 

برای آشنایی بیشتر با فلسفه سایت های کلیکی می توانید به آموزش کسب درامد از اینترنت با فعالیت در سایت های کلیکی مراجعه نمایید.

همچنین برای آشنایی با نحوه فعالیت و فراگرفتن موثرترین تکنیک های جذب زیرمجموعه پیشنهاد می کنم آموزش هایی که برای هر یک از سایت های کلیکی فوق در میلیونر باش قرار گرفته است را مطالعه بفرمایید.

در نهایت توصیه می کنم هرگز فعالیت در بخش کلیکی فیس نما را از دست ندهید. این سایت در حال حاضر بهترین سایت کلیکی می باشد و اگر هر شب راس ساعت ۱۲ به این سایت مراجعه کنید و کلیک های خود را بزنید، می توانید تنها از کلیک های خودتان تا ماهی ۱۵۰۰۰ تومان درآمد داشته باشید. و اگر در جذب زیرمجموعه موفق عمل کنید می توان درآمدهای میلیونی از همین سایت را متصور شد.

p><!--EndFragment

  انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 41

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما